vissa gör konst på papper, jag gör konst på min hund!

okej, rubriken överdriver lite! men jag vart satt på att klippa hunden idag, och det var verkligen inte det lättaste jag varit med om, så många skrymslen och pill så jag är helt skakis, rena träningspasset, sen att han inte vill vara stilla gör inte sakern lättare, men jag förstår honom, jag skulle inte heller vilja ha en stor låtande maskin i örat, men har man en massa hår där så får man bita ihop. Sen det där med att bada är inte heller så kul, ju härligare är det att bli torkad, det är det bästa som finns om man heter bruno.
tog lite bilder på honom så får ni själva skåda min fula hund men snäll är han, lite trög men snäll :)

Före
under, han fick tuppkam ;)
efter, vet itne om det vart bättre direkt men men, nu slutar han fälla iaf:)
outfiten idag, gillar ni den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0