Ullared tur och retur

I förra veckan åkte vi ju som sagt till ullared, vart en mycket lyckad resa måste jag säga! en bra födelsedag, jag gillar att få upplevelser i födelsedagspresent, det ger mer för själen, även om jag redan varit i ullared så var det rolig väg dit och hem, en mysig resa helt enkelt! :)
jag fick ju som sagt med mig helt otroligt mkt roliga saker med mig hem, rättså omöjligt att visa allt!
så jag visar lite bilder från resan istället :)
rara lilla Ellinore!
"rara" "lilla" pappa :)
fina Zarah :)
och så jag med mitt troll hår som var väldigt kul!
Det var vi fyra som begav oss på en resa mot ullared och GK!
nu var det så att vi omedvetet lekte en lek, om vem som kunde bli fulast på kort.
vi börjar med den minst fula och avslutar med den fulaste ;)
pigg ellapella! jääätte söt ;) hon lär bli sur :D
Zarah, hon var inte med på noterna riktigt!
och så... den värsta av de värsta! hahah jisses! och ser det de minsta skönt ut eller? NÄ! får ju ont i  nacken av att bara kolla på bilden! hua!
med dennaa bedårande bild avslutar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0