someone like you

min helg har varit händelserik kan man säga! i fredags jobbade jag, sen kom jag hem och anna kom över så då klippte jag henne. sen kom pojken med varor, så då drog vi igång och lagade mat, tacos, enkelt men alltid rätt! blev en myskväll med idol och lite vin.
lördagen så åkte jag och J in till stan och jag köpte mig en klänning som jag ska ha på ett julbord vi ska på, återkommer om det och ni får se klänningen då, den är perfekt (a) 
sen hämtade jag upp amanda från tåget och åkte hem, jag och anna fixade oss och drog oss till blacka där det vart för mkt alkohol och kvällen slutade för tidigt i J:s säng, någon gång ska man uppleva den där brutalt snea fyllan oxå, tack mina änglar för att ni inte lämnade mig, bästa ni!
så söndagen har bestått av att ligga stilla och se på film efter film efter film och bara haft det skönt! nu är jag trött och ska gå och lägga mig och sova, imorgon tidigt ska jag och classe åka och kolla på en bil, hoppas hoppas hoppas!
anna sköter det där själv! till viss del ;)
hihi mys :)
godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Nawiiiii! <3 BRA TJEJER för att ni inte lämnade signe!!!

2011-10-17 @ 12:06:18
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

pojkarna var kanon oxå :)

2011-10-17 @ 22:10:39
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0