oh starlight, don´t cry we gonna make it right before tomorrow

vaknade för ett litet tag sedan, så nu sitter jag och myser hemma hos Jimmy, dock ensam.. inte lika mys!
men tar till reserven och lyssnar på bra musik och smaskar på naturgodis som jimmy var gullig att köpa :) 
ska snart hem och förbereda för imorgon, eller inatt ska vi väl säga, inatt halv tre åker vi mot skåne, jisses! ska bli spännande :) 
sen på söndag ska jag kolla på en lägenhet! :D hoppas hoppas!
allt rullar på så bra just nu, jag mår kanon! har jag redan sagt, jag vet, men jag vill upprepa det! för alla som läser men främst för mig själv! :)
ikväll blir det filmkväll med bästa gänget! :) 
och nästa helg åker vi på kryssning, då äre "gammel gänget" som åker, släktingar och vänner :) 
sen närmar det sig den 5e nov och då ska jag och jimmy hänga med gammelgänget och dansa i nyköping! :) 
åh det är så mkt som är bra just nu! :) 
bästa jimmy, bästa vänner, bästa jobbet, bästa livet!
just nu sitter jag och planerar lite resor med fia till våren! :)
men men ska dra mig hemåt :)
bye.
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0