ny design och allt vad det nu skulle bli

det kan vara mycket krångel med det ska jag säga er! men efter mycket om och men blev det ju något iaf! ;)
nåja, jag och amanda har lekt lite med kameran, men det är mest tillfälligt eftersom det hann bli mörkt innan vi kom hem och kunde börja med något, 
vad tycker ni? :) 
iallafall, skulle bara säga att jag var duktig och åkte till tandis, där jag vart mottagen av en rar tandläkare, han var riktigt smaskig ;) haah! men jag fick iallafall berätta vad som var fel och efter min inte så korta beskrivning så undrade han om jag var tandläkare, och det kan man ju inte påstå att jag är? huuaa! men bra beskrivning av mig helt enkelt, så han sa bara att det är så det kan bli när de där läskiga visdomständerna kommer, så han sa att han skulle spola rent, problemet var bara att han använde sig av en spruta, med en lång nål till... och sprutor är verkligen min värsta fobi, jag blir heeeeelt panikslagen, så när de väl började och när han dessutom började sticka i kinden på mig så kände jag att nä nu tuppar jag av, men icke! det fick bra! lite kvid och gny vart det väl. men vad kan man vänta sig av mig? största mesen ;) 
ae så efter det var han iaf inte lika söt... 
så nu går jag på soppor och sköljmedel för munnen.. kul det med? kanske kan gå ner i vikt?? ;)
ae sova nu!
haa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0