Middag!

Jag måste säga att jag har varit duktig idag! jobbat, först skulle det bli till halv två men blev till fyra, så det är jag nöjd med, när jag kom hem kände jag för att skämma bort min fina mamma lite! så jag åkte och handlade lite mat!
det blev potatisgratäng och fläskfilé, samt b-sås! och jag måste säga att det vart helt otroligt gott! vi festade till det med cola och lite ljus! kanon mys och idag har vi båda varit på topp humör, och så var det bara hon och jag, då trivs jag som bäst! min mamma är min bästavän! helt klart!
imorgon blir det jobb sen får vi se lite, hoppas på att jag åker till Jimmy på kvällen, hur eller hur :)
bild på middagen får ni, sen ska jag sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0