Jobb jobb jobb!

jisses, det är det ända jag gör, tror jag? haha nä inte riktigt! men det är kul! jag är lycklig på livet! och jag blir glad att det syns på mig, att de gamla även märker att jag mår bra! :)
men som sagt! som ni ser har jag blivit bilägare! till lilla alban! haha ;) (amanda döpte honom..)
men idag gick jag den sista intron på hemtjänsten så nu är det bara att köra igång :) 
efter det har jag fixat lite och målade naglarna, köpte så mkt roligt på ullared så det är kul att sitta och pyssla lite, det är bra avkoppling men jag fryser som ett as och har ont i ryggen efter ett fellyft här om dagen så jag ska krypa ner i ett bad ett tag, sen kommer Rasmus på fika. Imorgon är jag ledig, så då åker jag och sover hos Jimmy inatt :) 
men nä! bada!
hörs!
det är marinblått med silvriga sträck, orkade inte hämta kameran så gilla läget :D
på fredag natt åker jag till skåne med jason och tamlin! utställning står på schemat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0