jisses!

ojoj mycket har hänt sedan i fredags morse!
på fredagen blev det så pass att jag satte mig i frisör stolen då Jennica hade en tid över, jag vart otroligt nöjd så detta reslutat kör vi med ett tag! sen på kvällen åkte vi till skärblacka och till grabbsena där! såg äcklig film och typ dog. Sen var det bara att åka hem och försöka sova, dock blev det senare än vad jag tänkt mig och kl halv tre ringde klockan igen, tänkte mest att jag aldrig kommer klara av detta, packa in chillorna i reseburen och packa det som skulle med och bege sig mot skåne. Lång jävla väg kan man säga att det var men efter ex antal timmar i bilen och efter ex antal stopp på jakt efter min hot dog som jag var så sugen på så kom vi fram, utan min korv.. väl där vart det rättså kaotiskt för det fanns bara en domare, två av uppfödarna var sjuka och ena domaren hade fått förhinder, PANIK. Men det löste sig bra och mina två små grabbar var kanon duktiga. Tamlin skrapade ihop 80 p och Jason 83,5 och kammade hem sitt andra cert! (stolt matte) så vid två på natten var vi åter hemma och jag dunsade i säng och sov skönt till kl elva då ringer fredric och undrar om jag vill komma och kolla på lägenheten, sagt och gjort, men först åkte jag ner och köpte mig en telefon, så nu har jag en "ny" fin htc! känner mig nöjd! Vidare till finspång där jag får se lägenheten och det är nu bestämt att denna lägenhet är min, jag har fått nycklarna och ska skriva på nästa vecka så det är bara att sätta igång och ordna med allt och jag är såååå sugen! :'D 
lycklig lycklig lycklig! :')
just nu sitter jag hos pojken min och myser, åter igen ensam! men men gilla läget, ska snart dra mig hemåt känner jag, planera lite hur man ska lägga upp allt med lägenheten och så :')
sa jag att jag var lycklig förresten? JO MEN JAG ÄR DET!!!
:')
korven och jag kommer bo nära varandra! jag kommer bo nära så många! jag är glaaaad!

Kommentarer
Postat av: sofia

UNDERBART SIGNE <3 <3 <3 :D :D

2011-10-24 @ 09:36:19
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

du sa det fia! :) <3

2011-10-24 @ 11:13:58
URL: http://signeconnman.blogg.se/
Postat av: Sophie

KUL :D

Vad har du köpt för mobil ? :)

2011-10-24 @ 11:29:39
Postat av: michelle

Gud vad kul för dig! :D

2011-10-26 @ 18:04:57
URL: http://michellehaag.blogg.se/
Postat av: Signe

jag är jätte glad! :'D

2011-11-02 @ 13:05:31
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0