bögporr

hm, fråga inte om rubrien, det var det första som dök upp i skallen, de som känner mig vet att jag har lite konstiga uttryck för mig. så om det är någon där ute som gillar bögporr, go for it! 
MEN! iaf!
igår vart lägenheten min, på riktigt! betalad och klar! 
därefter åkte jag och jimmy hem till honom och hade mys kväll med walking dead, bra serie! lagom läskig för mig! kanon! 
sitter nu och har letat reda på mitt betyd och får lite ångest, känns som det var igår som vi fick dom och fixk springa ner och "sjunga" FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN! tänk att även om man upplevt den dagen så känns den ändå overklig? 
iallafall, i aug, var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig, tung dag... de sa iaf att de skulle höra av sig inom en vecka för ett möte, det har nu gått 3 månader sedan dess så de har långa veckor på det där stället! 
ska dit idag iaf och efter det ska jag träffa fia bus! ska bli jätte mys! har inte fått kramat om henne på jätte länge! 
vi har oxå en 50 åring i huset från och med idag, Clas fyller gubbe++! haha :) 
så det blir kalas här hemma ikv! ska nog låsa på mitt rum för det ser inte så bra ut som det borde just nu.. jag är ju liksom aldrig hemma? alltingen hos jimmy eller i lägenheten eller på jobbet, palla städa då? (a) haha! 
nä men skärpning!
Vi hörs! :)
nya håret!

Kommentarer
Postat av: emma nilsson (:

VA!? tre månader? Här fick jag en kallelse efter några dagar bara, :)

2011-10-28 @ 07:41:18
URL: http://eeemmaan.blogg.se/
Postat av: Signe

jävla bög arbetsförmedlingen!

2011-11-02 @ 13:04:57
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0