Trasiga byxor och pirater!

Idag följde jag med Anna när hon fixade naglarna! det blev sjukt snyggt och jag blev grymt avis! men jag har bestämt mig för att expremintera själv! så jag köpte lite roliga klistermärken :) 
när jag kom hem skulle jag hoppa ner i sängen bara för att jag kände mig sprallig och glad och mina byxor bara dyng sprack! hahaha tjock tjej! måste banta!
hahah usch så blek jag ser ut!
men iaf! nu har jag letat fram kläder tills imorgon! kommer bli toppen! ;)
kan väl säga att jag har sätt charmigare bilder på mig själv ;) MEN MEN!
hahah! jag är så grymt taggad på allt som händer just nu! så himla kul!! :Dd

Kommentarer
Postat av: Robin Loco Lyhykäinen

Raaaaaaawr :'D

2011-05-30 @ 20:54:55
Postat av: Robin Loco Lyhykäinen

Raaaaaaawr :'D

2011-05-30 @ 20:55:12
Postat av: Signe

hahah :D

2011-05-30 @ 22:11:22
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0