STUDENTMÖSSA

Kan ju inte påstå att jag kommer känna mig så himla snygg i min mössa? :o shit! hahah de ser ju förskräckligt ut xd hahah!
nu är jag osminkad på köpet så ni får ha lite överseende ;)
jag har det "lilla" problemet att mina öron sticker ut :o ser ut som en alv! men får se till att ha koll  på dom så de sitter innanför mössan! :)
för övrigt är jag glad!
det är en vecka kvar imorgon innan jag får ta på mig den här mössan och bevisa för hela världen att jag ska sluta skolan och att jag faktiskt klarat av den! jag är nöjd!
imorgon ska jag och soffis in till stan och tröst shoppa lite.
och nu, fast att jag varit ledig, så är jag dyng trött! så jag ska faktiskt sova!
ha de fint mina fina läsare!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Men Signe, Du ÄR söt i din mössa! :D

2011-05-25 @ 13:42:49
Postat av: Signe

tveksamt! ;)

2011-05-25 @ 19:43:25
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0