SOMMAROCHSOL

Som jag sa i morse så gör min morgon hela dagen, och dagen har varit toppen! :) solen har skinit och jag har njutit av att äntligen få gå med bara ben! då är det sommar!
gick hem från bussen och hade fått skoskav så jag tänkte att det skulle vara skönt att gå barfota, bara det att asfalten var så fruktansvärt varm så jag brände sönder fötterna och kan inte gå ordentligt för tillfället! BRA SIGNE! mohah! hah men men! synd att klaga!
ska sätta igång och försöka plugga lite så kanske jag skriver ett inlägg senare!
nu får ni en "snygg" bild från idag. hhaha!
det viktigaste är ju att jag njuter av livet för stunden! haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

SÅ otroligt underbart väder! och förresten, vet du hur snygg du är i de där shortsen?

2011-05-10 @ 19:49:44
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

haha vad söt du är hjärtat! <3 glad jag blir! du var söt oxå idag! :)

2011-05-10 @ 20:00:51
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0