LIDER!

Sitter och har ont i mina fötter! snacka om att man känner sig handikappad när man har problem med fötterna, speciellt när det är båda! haha folk lär undra varför jag haltar omkring idag, brukar bara vara mina vänner som haltar, ex. Linnéa och Elin. men men! det är väl bara att bita ihop! jag har ju bara en lektion sen ska jag ha körlektion medan resten av klassen ska åka iväg till campus. Så efter det är jag ledig!
dock blir det himla kämpigt att gå hem från bussen känner jag! men men! det är bara att bita i det sura äpplet och gå! vet någon som lär få pyssla om mig ordentligt ikväll!
Men runt sju går start signalen för vargarna nere på kråkvilan, får hoppas att det blir någon matsch idag! Jag har tvingat med Bror och hans fina lillla flickvän! så vi ska nog få det trevligt!
ae! bäst att sätta fart!
Ha en bra dag alla !
Världens finaste lilla bebis som skrämde livet av mig igår och sin mamma och pappa och allihop! dumma lilla bebos, man ska inte hoppa ut från buren! hjärtattack från mormor signes sida då! lite omtumlad och förvånad vart han men vi tror det gick bra. han verkar tålig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0