JAKTEN PÅ LYCKA

Det går inte beskriva mitt liv är just nu! det är ett ända yrväder just nu och ändå så är allt jag gör är att gå i skolan, komma hem och sätta mig för att plugga, nyss, alldeles nyss så lämnade jag in min 8e uppgift den här veckan och jag fick även godkänt på mitt teori test som jag även gjorde, under kvällen har jag även sätt en film som heter jakten på lyckan, den är så otroligt sorglig så man sitter med en klump i halsen hela tiden, allt går bara neråt och neråt sen plötsligt vänder allt, han trodde på att det skulle gå, han slutade inte tro, han kämpade och klarade det! det var otroligt peppande för mig just nu som tänker att jag inte kommer överleva kommande vecka, men faktum är att jag snart är klar med allting som vi har fått på bergska skolan, jag gjorde mitt sista prov idag, som jag dessutom inte hunnit plugga på och tänkte att det här kommer aldrig gå! och trots att jag bara fick G så fick jag väldigt mycket beröm som stärkte mig oerhört! man behöver possitiva ord under denna press. så jag skulle vilja säga så här!
ATT ALLA SOM SITTER DÄR UTE MED LIKA MYCKET ATT GÖRA OCH LIKA MYCKET PRESS SOM JAG, GE INTE UPP! DET LÖNAR SIG I SLUTET! 
nu ska jag belöna mig själv med en skön säng och en bra bok innan jag ska sova!
Godnatt fina läsare!
BTW! måste ju även säga att jag fick ta med min underbara klänning hem idag, nu hänger den så fint i mitt rum och jag längtar så otroligt efter den dagen! 
Den kommer bli annorlunda, den kommer bli bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0