Jag vet vilket tillstånd du bor i Sanna!

Igår, vilken kväll! haha! jag kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det!
började med att jag kom till Sanna, hon sitter och kollar på kungarna av tylösand... hm säger väl en del.. hahah!
sen så fixar vi till henne och bestämmer oss för att fixa lite käk, TUR att jag var med ska jag säga det.. hon kunde inte ens steka korv xd hahah! ae men de var lärorikt! för henne! 
haha sen så spelade vi en annorlunda variant av Alias, hahah ja jäklar så kul de där spelet kan bli!
hahah!
sen bestämde vi oss tillsist att gå ner till Hotellet, vägen dit var oxå väldigt spännande ska jag säga er!
hahah!
jag såg en lyktstolpe som slocknade precis när vi passerade, så dum som jag är sprang jag tillbaka och skulle uppliva den, mycket smart av mig tyckte jag! MEN hahah det roligaste var att efter ett tag av klappande så tändes den  igen! hahhaha jävlar va vi garva! fy fan! 
väl inne på hotellet blev det dans och skratt, bra träningsvärk idag! och nu laddar vi om för onsdag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0