I HISSEN I TRAPPEN, JAG FALLER

Idag måste jag få berömma mig själv! idag har jag hunnit med så mycket i skolan så att jag känner mig helt lycklig! Jag har gjort klart filosofin/religionen, fått veta att jag lär få ett bra betyg i filosofin och gjort klart inledningen av raporten, gjort klart mitt cv och nu precis min svenska stilanalys! jag är så glad! det är så skönt! nu är det "bara" fyra saker kvar! + körkort, det ska jag väl klara? :)
Kämpa signe!
men nu har jag gjort mig förtjänt av en skön kväll med en söt!
ha det bra mina söta! :)
läste att man skulle använda halsband lite hur som helst, nu för tiden, typ som skärp osv, så jag tänkte, varför inte i håret? jätte fint tycker jag! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0