HELG

Idag! har jag varit en allmänt tråkig tjej! så jag tänkte låta er slippa lyssna på min dag, men icke! 
vaknade helt okej skapligt efter en bra kväll! 
vi drog oss till blacka och kom på på vägen att.. var fasen ligger de?
hm men vi begav och kom fram tillslut pga att jag är så himla bra! haha skoj..
väl där blir vi stående och undrar vad fasen som händer sen, men vi gick runt lite och kom fram till att det här inte var något för oss men vi träffade lite folk och hade det trevligt! så nästa år, blir de att ta med en filt och alias sen jävlar! då blir de skoj! haha ae men sen så drog vi hem till sanna och körde alias sen åkte vi hem och sov,
väl vaken såg jag en film, sen har jag mest slappat för att sedan plugga lite körkort, börjar bli nervöst nu!
har precis duschat så man känner sig hyffsat fräch igen!
blir väl att se hockeyn ikväll, även om man vill eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0