Godnatt min älskade lilla vän

Nu är det över, nu har han fått somna in, allting gick mycket fort, från att vi märkte att han var mycket förvirrad till att han inte kunde hålla balansen och att han längre inte kunde gå gick på två timmar, vi kom nyss hem från Hannas djurvård som tog så väl hand om min lilla prins den sista tiden i hans lilla liv. Som mamma sa, det spelar ingen roll vad han var, om han så varit en hund, katt, människa, det skulle inte blivit mindre jobbigt för det. Han var älskad, så otroligt älskad min lilla hårtuss. Det finaste vi har/hade. Det är mina små djur. Det går inte beskriva hur mycket man kan tycka om något så litet, jag älskar verkligen mina djur. jag behöver inte övertyga någon, för jag vet hur jag känner, och det var rätt beslut att ta även om det är obeskrivigt att behöva ta adjö för alltid. 
Älskade lilla Dumpe! du ska veta att vi älskar dig så otroligt mycket! du har gett så mycket, min fina lilla hårtuss. <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Blandade känslor ju! Lättade över att det gick fort men ledsen även för din skull för jag vet ju hur mycket du älskar de där söta små djuren! :) ..... <3

2011-05-27 @ 10:57:42
Postat av: michelle

beklagar vännen! du vet att vart jag finns om du behöver mig ! <3

2011-05-27 @ 12:13:33
Postat av: Signe

Fina tjejer! <3

2011-05-27 @ 16:09:56
URL: http://signeconnman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud, började gråta när jag läste även om du hade berättat på telefonen. jag tyckte oxå om honom jättemkt, fina lilla tuss.. puss på dig gumman <3

2011-05-28 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0