BEBISAR

kom hem för ett tag sen efter lite missförstond! men men! hemma är jag iaf! :) 
skulle gå ut och väcka mamma som låg och sov på altan och säga att det är mat, när grannen ropar på mig att komma över, ja tänkte, vad nu? 
sagt och gjort sprang jag över och så när jag kommer in ser jag den sötaste varelsen i hela mitt liv!
en 1 veckas gammal liten maja, hon var så otroligt liten och så otroligt söt! med lite grymt och gnäll så vart jag erbjuden att hålla det lilla livet. hon la sig så perfekt på mitt bröst och jag tänkte att jag ville ha henne där jämt! sen blev hon lite mer gnällig och jag överlät henne till mormor och snart fick ge vidare till mamma becka.
efter den här korta upplevelsen så var jag helt klart säker på att jag vill ha en liten bebis. det var det finaste jag någonsin sätt! 
jag börjar ju nästa gråta när jag ser Kims lilla son som föddes nu i veckan, tänk att de kan vara så underbart söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0