vårvärme

Idag är jag trött och lycklig :)
jag är så glad över att snön försvinner mer och mer för varje sekund, jag njuter för varje solstråle och jag är allmänt glad! men trött! dåligt med sömn inatt. tror jag snart kommer ligga i feber. men det hoppas jag inte!
Imorgon åker jag till henke efter skolan, innan skolan ska jag ha körlektion! tors-fre blir det mys hos Anna sen ska jag fira Matilda på fredagen så får vi se vad kvällen har att erbjuda, söndag blir det fotokurs, det är så min vecka ser ut som jag vet än så länge :)
Det finns inget bättre än att se snön smälta, att höra fågelsången att se de små snödropparna kämpa sig utt genom snön. Det är då jag ser ett slut på allt mörker! helt underbart! och om planerna går som planerat så slipper jag iaf en del av vintern nästa år! det skulle vara underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0