tur och retur!

Idag vaknade jag med en stirrande Sanna på mig, hjälp! ahah blev att kolla färdigt en film, sen lite frulle. Sen gick jag hem och hade det skönt ett tag sen nu för ett tag sen åkte jag och mamma en sväng, jag fickk köra, det gick kanon bra fakiskt! körde till skärblacka och tillbaka. toppen fint väder är det oxå så det var skönt att åka omkring lite och njuta av att se vattnet rinna längs med vägarna. Hoppas verkligen inte att det kommer mer snö nu, det vill jag inte ha! jag vill ha vår nu så jag kan få sitta med lite bra musik i öronen ute i solen och bara njuta av livet! toppen skönt! :)
tänkte visa mitt lilla projekt som jag höll på med ett tag, gjorde den åt kusin som fyllde år nu. hon är ett betydligt större fan av guns än vad jag är (ändå så älskar jag verkligen bandet!) så aa, ni kan ju tänka er hur hon är ;)
så drf målade jag denna tavla :)
vad tycker ni? :)
orginalbilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0