trött tjej!

idag gick skolan fort, alla de här dagarna har gått fort! det gillar vi ändå!
Så efter skolan åkte jag till Åfallet och hade det mysigt, gjorde en kladdkaka och hade det allmänt trevligt!
på bussen hem vart det massa snack och skratt med tess! har beställt nagelfix hos henne till nästa lördag ;) hoppas att det kommer bli fiiint :)
sen kom jag hem och forstätte med mitt lilla projekt som jag startade med igår, hoppas det blir bra. ska bli en present ;) till världens bästa kusin och vän :)
nu ser jag och bror på The Pacific och efter det blir det sängen bums! upp tidigt imorgon för att åka till stockholm!
har laddat med en god frukost som jag ska ha med mig och så även muffins som jag bakat till min söta klass :)
vi får se om jag orkar blogga imorgon eller inte! vi får se ;)
haaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0