Teaterapa!!

upp halv åtta och dra till teatern i stan och spela teater, shieet vad trött jag var/är!
det gick dock inget vidare men imorgon när det är uppspel så hoppas vi på att det går bättre!
efter det så åkte jag till henke ett tag och såg bland annat skönheten och odjuret ;) kände att jag behövde ladda upp lite, jägarns alltså! haha det kommer bli spännande hur jag ska klara av det här! ujujuj..
men vi får hoppas att det går bra! det känns skönt att vara ledig på onsdag, hoppas på lite mys med amanda då, det var för länge sedan!
nu blir det dusch! sen blir det plugg, körkort, engelska och repliker, lär få vara uppe hela natten..
bara att bita ihop!
bäst att sätta fart!
BYE
ny tröja från hm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0