shopping döh!

snygg jacka! cubus!
mmmmmhm!
byxdress från HM himla somrig och gullig! vet inte om jag gillar den än, men om ja blir lite brun så, jorå! ;)
en toppen fin klänning ifrån HM! helt jätte kär! den kommer användas flitit i sommar!
ett litet gulligt linne, även det från HM
sportbh från HM, ett måste!
träningsbyxor, HM!
söt och enkel topp från Monki!
nytt sött smycke till naveln! :)
Som ni ser har jag haft en bra dag! en toppen dag med bästavän!
så nu sitter jag och snorar och tycker lite synd om mig själv! fast nä! bit ihop!
ska sätta igång att städa chillaburarna nu! hoppas de går fort så jag får sova sen! är för trött!

Kommentarer
Postat av: Vicki

ÅHH! I LÖÖV jumpsuiten!! och allt annat såklart ;)

2011-03-31 @ 22:16:16
Postat av: Sofia

sexiga kläder döh!

2011-04-03 @ 10:15:55
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0