säng häng heeela dagen!

min sjuke mor ville ha sällskap idag, då tänkte jag att ja då ska hon väl få det då! så jag har legat i sängen hos henne heeela dagen! har varit himla mysigt och välbehövligt! har sökt jobb och pluggat körkort så lite duktig har jag varit! borde ha pluggat lite mer IR meeen.. de får gå hur de går..
blir att försöka sova snart :)
imorgon blir det prov, sen pröva balklänning (!!!!!) sen ska jag försöka hinna med att fira Matildagull som blir 16 imorgon!! :) vet ju att hon längtar efter sin present! men den blir nog lite försenad, tills jag fått tag på en sista del!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa att min kära faster ska bli frisk :D puss

2011-03-10 @ 19:38:41
Postat av: Signe

Det ska jag göra :) puss

2011-03-11 @ 06:14:25
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0