Ridån öppnas och strålkastarna bländar mina ögon!

Idag var jag i skolan från nio till tolv.
sen tog jag bussen till stan!
köpte mat sen så blev det att sminkas, plugga repliker och ha det allmänt mysigt.
dagen har varit så himla bra och detta gäng som vi är med, de är så underbara, ALLIHOPP!
vi har så kul ihop och jag kommer sakna allt det här så otroligt mycket när det är slut.
Idag hade vi våran premiär och det gick så himla bra!
dock gjorde jag bort mig lite, men det blev till en kul grej och alla skrattade mest, så det bjuder jag på!! ;)
Taggar inför imorgon! :)
nu är jag så himla trött så att jag inte vet ut eller in så det är bäst att jag går och lägger mig nu!
Godnatt alla fina läsare!
hoppas ni haft en minst lika fin dag som jag har haft!
Så himla söt är hon! :)
hoppas på bilder imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0