mina hårbollar

Det är inte klokt vad man kan tycka om ett litet djur, en liten hårboll som sitter i en bur. Hur man kan älska att sitta och bara hålla i dem, känna att de faktiskt tycker om mig och att de litar på mig. Att få ge dom de där russinet om kvällen som är deras frukost. att man kan älska allt som de små liven gör. Att man älskar att de har så skilda personligheter, de är mina finaste. Att få känna deras mjuka päls mot halsen när de ligger och myser på mig. att se dem skrutta runt av lycka över att få komma ut ur buren. Att se deras ögon lysa av bus när de gör något de vet att de inte får göra! ögon som lyser av bus när man försöker fånga dom och de hoppar så lätt undan. Att se lilla Jason längta efter att få komma ut och busa så som bara han gör, att se dumpe och nella vilja komma ut för att bara sitta och njuta av all kärlek de får. mina underbara så hårbollar. jag älskar mina små hårbollar, över allt annat <3
tyck att jag är knäpp, men så här är det! de är mina finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0