gårdagen

toppen dag igår!
i skolan gick jag bara till tjugo över elva sen slutade jag, då käkade vi sen gick vi och handlade lite grejer, jag hittade bland annat mina studentskor! sååå glad blev jag :D
sen kom jag hem och då blev det att övningsköra med mamma, det gick helt okej bra :)
sen blev de att duscha och dra sig till sofia för att börja fixa i ordning sig, sen vidare till sanna och ha det sjukt kul!
mina tjejor är de bästa tjejorna! ;)
sen blev de bussen in till stan, pga av att jag vart så sjuuukt kissnödig så hoppade jag och linnea av i eneby.. jävla idioter.. gå från eneby till puls.. hmmmmmm??
ae fAN! usch.. men sen fick vi tillslut skjuts :) så vi kom fram tillslut ;)
där blev de sjukt mkt dans och allt var toppen!!
sen blev de donken sen tillslut hamnade jag i min underbara säng :)
.
nu snart kommer mulle och soffis hit så ska vi plugga och jag ska klippa soffis :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

så himla smart att gå av i eneby! varför inte lixom! :D gårdagen var toppen!

2011-03-05 @ 13:09:17
URL: http://josefinemaxes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0