åh nej kära barn, jag är ju Eiffeltornet!

Igår var sista föreställningen med våran underbara teatergrupp.. känns himla sorgligt att det är slut..
meeeen igår gick det helt otroligt bra! och det var så himla kul men eftersom att det var så många som var där som jag kände, det var mormor och morfar, henke och hans kompis, classe, tjejerna, plus att vi filmade allt ihop. men faktum är att det gick himla jätte bra för allihopp!
idag är det studiedag och jag fick en chans att sova ifatt från i helgen, det behövdes verkligen! så nu ligger jag i sängen med en sjuk mamma. längtar till helgen, det blir nog helt toppen :)
här kommer en bild på våran fina teater grupp, har lånat bilden ifrån
http://amandalejbro.blogg.se/ :)

översta raden från vänster: Kalle Abrahamsson, Therese Östrem, Rasmus Abrahamsson, Kristina Hagstedt, Emma Söderberg
Mellanraden från vänster: Kristoffer Karlsson, Sofia Lundblad, Cissi Karlsson, Signe Connman, Josefine Maxe, Linnea Strand
Nerdesta raden från vänster: Terese Johansson, Amanda Lejbro
bästa bästa bääääästa!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

:) <3

2011-03-09 @ 16:08:18
URL: http://josefinemaxes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0