och vi satt på gräset Som växte i takt med himlen

Kom nyss hem från min fina skrutt, mys att få träffa honom, mindre mys att han åker snart igen, och ja jag är förbannat avis på att han åker till p&l... håkan.... :( men men! jag ska ha de så bra här hemma så ;) om bara vädret hänger i sig så klagar jag inte!
ska klippa mamma snart, sen ska jag lägga mig i solen och läsa min bok, jag är så glad att den aldrig tar slut :) drf ja läser liiite lite i taget, för jag vill inte att den ska ta slut! men snart gör den väl det, så då är det väl bara att fortsätta på nästa :) 
senare drar vi till lien och har det skönt, kaaanske bada, lovar inget, jag är en sån himla badkruka så det är ju äckligt åt de! men va faen ja tkr det är äckligt vatten! haha! som mormor säger, vf plåga sig själv när det finns varmvatten? man kan väl säga att i det läget så bor hon ju på fel ställe ;) annars är ju deras ställe mitt paradis! :) 
ae ae sätt fart signe! låt inte solen stråla utan dig!
ha det så bra alla fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0