Toppen dagar!

i fredags åt vi en massa god glass, sen åkte vi till donken efter, inte smart, jisses så mätta vi vart! haha! så sen på kvällen åkte vi iallafall hem och på kvällen kom Rasmus, blev lite film, lite te sen sova för han skulle vara tråkig och åka och jobba på morgonen, så det vart en skapligt tidig morgon för mig oxå. men tog det mest lugnt hela dagen, sen bestämde sig sanna sofia och jag oss för att åka till Mäseln och mysa lite, vi köpte med oss en sallad var och satt och kollade på solnedgången och snackade skit, men vi blev galna på alla knot så vi gick och satte oss i bilen igen och då började det precis regna! tajming kallar jag det ;) så vi åkte ist hem till sanna och körde Alias, tänk att ett spel kan vara så sjukt kul! 
Klockan blev endel och jag skjutsade hem flickorna sen åkte jag hem en timme för att sedan vända tillbaka och åka in till stan och hämta upp en onykter rasmus ;) åkte ut till åby och sooov! någon gnällde så dant om att det snurrade så dant i huvudet! buhuu ;)
Idag har vi sett film och varit allmänt lata! tillslut tog vi tag i oss och jag åkte hem och var kattvakt åt lilla fulsteve! gick ju bra, både jag och katten totaldeckade i soffan! men det var ju skönt!
nu har jag skjutsat på lillebror och oscar och har just bestämt mig för att det blir en tidig kväll ikväll! imorgon blir det bio på kvällen med en fin vän! :)
Hoppas ni har det lika bra som jag har det trots att solen inte skiner! 
ibland är man seriös..
ibland är man lite för sööt! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0