texter och tankar

Jag bara jobbar nu tror väl ni! men icke!
jag har gjort massa under några dagar! jag har planerat mitt liv under midsommar och det kommer bli kanon, även om jag är delad på hur jag hade velat göra så blir det lättast såhär! 
jag sofia och linnea åker ner till mormor och morfar och bor där i några dagar och firar och mår allmänt bra! bara komma bort ett tag kan vara skönt! :) 
sen har jag varit i åby och så har jag varit på utbildningar osv!
igår var jag i lien med mina finaste! drog hem snart och då kom grabbarna grus och kollade på film med mig! efter det var det bara att krypa ner och sova för mig för jag hade varit vaken sen kl fem! skönt att sova! :) 
idag ska vi till sörping och äta glass men vädret verkar inte tycka som vi! så vi får väl se vad som händer!
ha det bra allihopaaa! :*
just ja! kolla vilken fin jag fick av söt i studentpresent! han har gjort den själv och är sur för att ena ögat vart dåligt, vad gör det tänker jag? :)
och lillbebis, Tamlin, växer massor och blir bara finare och finare :)
vi ska sälja Hulda inom kort och så får vi oss en ny hane åt Nella, vet inte om jag känner mig redo att "ersätta" Dumpe, det kommer vi aldrig göra, men han var ändå Nellas, och Nella var hans, så det känns lite märkligt att låta en ny chilla flytta in hos henne. Men det är bäst såhär, för hulda kan vi inte ha kvar, hon tycker inte om mig och jag tycker inte om henne och då funkar det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0