Studentveckor med sol, uuunderbart!

Pga. det varma vädret så får det bli lättklätt idag! skönt!
har tagit det lugnt och solat lite med körkortsboken, han börjar ramla sönder nu så jag hoppas jag slipper honom snart!
annars så har jag busat med mina fina små hårbollar och beslutat att Hulda inte är min chilla, utan vi ska försöka hitta en ny ägare till henne, hon och jag passar inte ihop och jag känner att hon inte är den fina lilla flicka som jag är ute efter till min lilla prins!
men men! nog om det!
här är dagens klädsel, nu ska jag sminka mig för att sedan dra in till finspång och bestämma baluppsättning med Jennica! sen vidare för lite brännboll och vin! toppen!
älska vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0