sommar och sol! äntligen!

Min absoluta favorit tjeja kom till mig igår! mycket prat behövde delas med sig! alltid lika kul att höra vad tösen har lyckats med ;)
sen drog vi till firret och köpte oss en korv och kolla runt lite, vidare hem igen och lite mer mys och snack, somnade skapligt och på morgonen insåg både jag och amanda att hon inte kunde jobba idag så hon fick helt enkelt åka hem, hon hade åkt på feber och skit så jag hoppas inte jag oxå får det! de har jag ingen lust med!
så jag var ju redan vaken vid åtta då så jag och mamma åkte faktiskt ner och tränade! kände mig himla duktig! så nu har vi precis käkat lite och solen är framme så jag ska faktiskt lägga mig i solen ett tag! SKÖNT!
hoppas ni andra får en toppen dag idag ni oxå! 
HA DET! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0