Snart är det min tur?

Imorgon smäller det. imorgon är det min tur att springa ut och skrika FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!
Det är först nu, kvällen innan som jag inser att det snart är slut, att jag snart inte ska få träffa dessa underbara människor mer, att jag inte kommer ha den här självklara kontakten som jag har med alla varje dag.
Imorgon är slutet på ett kapitel och början på ett annat. Det är nu jag äntligen efter alla år ska få gå min egen väg och välja mina egna beslut där INGEN ska bestämma över mig, jag längtar, samtidigt som jag får ångest av tanken på att inte ha någon trygghet kvar, att inte veta, det är nog det som skrämmer oss alla mest, att inte veta vad morgondagen har att bjuda på. 
Men jag ser fram emot den morgondagen, jag är redo att ta det steget! jag vill se vad världen har att visa mig! 
FÖR IMORGON ÄR DET JAG OCH MINA UNDERBARA VÄNNER OCH MÅNGA FLER SOM SÄGER TACK OCH HEJ FÖR ALLTID TILL BERGSKA SKOLAN!
från förra året, bilden lånad av bergskas fb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0