Pairets eller Priest samma sak? NÄÄ!

Igår åkte jag in till stan och mötte upp fina vännen Jimmie, jag skulle bli bjuden på Pairets of the carabien 4, jag hade längtat jätte mycket efter att äntligen få se den! den skulle börja kvart i nio, så vi gick och käkade först sen gick vi och köpte lite dricka sen när vi stod och väntade på insläppet tyckte vi att det var så konstigt för klockan hann bli kvart i och de hade inte släppt in oss än, så kollar jag upp på skärmarna och ser att det står pairets kvart i tio istället?! och då kollar vi biljetterna och ser att Jimmie har bokat fel biljetter, han hade bokat till någon helt annan film, Priest, oh hjälp, vad var nu detta? jo det visade sig vara den mest kristna film man kunde se ungefär, gud var väl med i varannat ord och så var det äckliga slämmiga vampyrer! de här vampyrerna kunde bara dödas av prästerna som hade några special krafter! ja ni hör ju själva! läskig var den oxå! så jag kan ju dra den slutsatsen att jag har sett bättre filmer helt enkelt! ;) hahah! så vi får väl se när man får se sin efterlängtade pairets då ;)
hahaha!
Idag blir det iallafall staden igen med min fina lilla vän Amanda :) det blir nog toppen! vi har inte umgåts på länge och jag saknar henne grymt mycket kan ja lova!
ae! bäst att jag sätter fart och käkar lite frukost osv! :) HA DE!
VS
ahahha ja du, nästan lika humor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0