Lasse B och lite åby

Hm jo igår blev det siemens fest, måste säga att det var himla härligt! och helt otroligt vilken känsla att se den gamle farbrorn som man sett upp till sen man kröp omkring i blöja, stå där framför en och sjunga just den låt som får mig att minnas mitt paradis och mina bästa nere i djupvik! att se honom stå, mitt framför oss tusentals människor som samlats på slottet i finspång och sjunga en kväll i juni, det var mäktigt! ni får säga vad ni vill, men lasse berghagen, det är inte många som slår honom! kanske morfar! ;)
sen att se Joakim och alla andra artister som kommit dit för våran skull och göra kvällen oförglömlig, det var helt klart toppen! jag hade otroligt kul!
Efter det var tanken att vi skulle på dubbeln, jag anna och några av mina bästa tjejer, men så fick jag ett telefonsamtal och blev efter ett tag hämtad för att åka till åby till min sötkorv, det var mys, vi drog oss på lite festligheter där och satt ute och blev uppätna av mygg, romantiskt va?
det var toppen, finns inget bättre än att få vara med någon man tycker om! det mår jag bra av :) otroligt bra!
kom hem för ett tag sedan och firat min fina mamma som fyller år idag, vi slog till med en pizza! bra där! nu får jag inte äta mer förs imorgon kväll så jag fortfarande kommer i min fina klänning imorgon, för det är imorgon som det är dags! då ska vi bli finast! :)
mycket text men kan avsluta med att:
Jag är lycklig, jag mår bra! solen skiner och om några dagar tar jag studenten!
just idag är jag en vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0