KÖRKORT!

Jag skulle här med vilja säga som så här att igår tog jag äntligen mitt efterlängtade körkort!
FY FAN VAD JAG ÄR BRA!
så istället för att dricka igår så var jag fyllechaffis för första gången! även om jag var med på festen såklkart! och jeeeflar så kul vi hade! i början var det lite segt men en redig dans styrde upp allting! ;) haha!
Imorgon är också en stoooor dag! imorgon är dagen då jag bevisar att jag klarat skolan. Efter 13 år så är det äntligen slut!
det känns så overkligt och samtidigt så otroligt sorgligt för bara under den här veckan som vi har firat så har jag lärt känna så många nya människor så det kommer bli så otroligt sorgligt att gå ifrån alla, och även om man säger att man ska hålla kontakten så vet man innerst inne att man inte kommer träffas alls lika mycket eller över huvud taget igen. DET känns, det är riktigt jobbigt. 
Igår var iaf en toppen dag, idag blir det mycket förberedelser och imorgon tar jag studenten! JO. livet kunde varit sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0