för mycket på en gång!

Jag har lyckats ta körkort, ta studenten och börja jobba under samma vecka! känner mig helt okej duktig! och sliten! fy faen! 

sov hos rasmus igår till idag så fick gå upp vid fem och åka hem för att cykla ner till jobbet, kan väl inte påstå att jag sovit jätte mycket de senaste veckorna, och min kropp kräver att jag sover, så till en början gick det bra, men så skulle vi ta insolinspruta, och de som känner mig vet att jag är himla sprut rädd sen är jag dessutom jätte känslig för insolinlukten, jag klarar inte av den! så jag vart rättså jätte dålig och det slutade med att jag fick gå och lägga mig och sova en halvtimme, men efter det så vart det bättre och vi kämpade på! Det var väldigt kul för övrigt :) men jag är himla trött så jag sa försöka sova nu efter att jag hängt lite tvätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0