chillor och shopping!

Idag har jag varit världens elakaste mot mina fina små, har ändrat allt som man tänkas kan ändra för dem, 
Inpulse och Nella har nu flyttat in, i jasons bur, jason har flyttat upp till tamlin och allt har gått kanon! de är för bra mina fina! jag tror att det här kommer bli bra! :) senare kommer tjejerna hit för att planera, så det är bäst att jag sätter fart och städa lite! för det ser ut som ett bombnedslag här hemma! inge bra! har även skjutsat både amanda och simon till finspång, dock två olika ggr.. hm om man skulle börja ta betalt skulle jag bli rik ;) haha!
men men jag gillar att köra! så jag klagar inte!:) får se om det blir utgång ikväll annars en lugn hemma kväll som innehåller packa! för imorgon åker vi! :) hihi jag längtar faktiskt! :)
igår vart det en bra shoppingdag och jag hittade faktiskt ett par skitsnygga jeans! som skulle kostat över tusenlappen men som jag fundade för 650 kr ist! helt okej jätte nöjd! dessutom får jag dom av mami ;) JÄTTENÖJD! sen två toppar och lite smycken :) HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0