BAD!

åkte till lien med anna förut, det var himla skönt faktiskt! och vi två som praktiskt taget vuxit upp på den badplatsen fick lite nostalgi när vi låg där och kolla på vollybollspelandet! ;) jag badade för första gången i år och det var faktiskt helt okej! jag tkr inte om att bada i sjöar för jag tkr inte om det bruna vattnet och jag tkr det är riktigt läskigt att inte se mer än en halvmeter ner i vattnet, man vet ju inte vad som döljer sig, stenar, döda djur, ja va fasen som helst! äckligt! jag trivs bäst i att bada hos mormor och morfar, men det är så förbenat kallt! så jag skippar det oftast! ;)
men men! sen kom jaakko och erik förbi och gav oss lite skratt, de var som små pojkar i vattnet och hoppade och konstrade mer än de där små ungarna som precis lärt sig dyka, hahah! sen blev det lite prat, men det var dags att dra sig för anna ska upp och jobba imorgon och jag har nu bajs trist! för jag har då inget att göra! varken nu eller imorgon på dagen! blöööhö! men men! ;)
All natrual ! hoppas folket står ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0