ÄNDRADE PLANER

Igår drog jag in rätt skapligt till finspång och pratade med jennica om min balfrisyr, kommer bli toppen! :) sen så gick jag till sanna, men hon var sen så jag gick en sväng till, så sen kom hon och då fixa hon sig och sen kom sophie och vi drog oss mot vibjörnsparken! där blev det lite dricka och massa prat med trevligt folk! sen så blev det att vi drog oss in till stan mot puls, jag ville ha revanch för i onsdags, och idag var det ingen kö ;) haha! glad tjej! 
så vi drog in och släppte loss som aldrig förr ;) haha! riktigt kul hade vi! sen kom min sötkorv, då blev kvällen bara ännu bättre, så ist för att åka hem följde jag med R och S hem till S, bara det att det tog ungefär 2 timmar att komma hem ;) blir så när vissa är översociala! men men! det var trevligt! inte överdrivet mycket sömn men mycket mys på morgonen med en söt kattunge, glad! kom hem för ett tag sedan och ikväll blir det bara lungt, kan jag behöva! imorgon blir det allsång på simens! spännande! men det återkommer jag om!
nu ska jag snart dra mig över till grannen och planera lite roliga saker till mina vänner som ska förkröka för hassel ikv! ;)
hahaha jag hoppas ni ser jossan i bakgrunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0