vi går ut och brinner upp i natten...

släng ner nyckeln min fina 
och få mig av den här jävla gatan 
har stått i regnet så länge att jag börjat krympa 
att drunkna är inte så illa 
om det får en att drömma och hoppas på 
att en seglande båt ska komma

och vi går ut och brinner upp i natten 
och skyller allting på våra fyllehuven 
undanflykter och självanklagan 
jag ser domen i dina ögon 
jag ser domen i dina ögon

du kanske kommer förstå

ser hela stan sjunka 
som titanic med alla ljusen tända 
åååh, en sån där natt då vi behöver någonting 
som hjälper en över svarta vatten

åååh, och vi går ut och brinner upp i natten 
och skyller allting på våra fyllehuven 
undanflykter och självanklagan 
jag ser domen i dina ögon 
jag ser domen i dina ögon

åååh 
åååh 
och vi går ut och brinner upp i natten 
och skyller allting på våra fyllehuven 
undanflykter och självanklagan 
jag ser domen i dina ögon 
jag ser domen i dina ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0