världens bästa chillor!

jag tänkte visa upp mina fina små djur som vi har nu, hur de växer och utväcklar sig i personlighet och hur våra bebbar blir!
först ut våran lilla drottning:
Petronella, så kallad Nella, 9 år gammal och världens underbaraste tös som ÄLSKAR att sitta i famnen och bara mysa, hon är även mamma åt båda våra små prinsar!
söt men lite små blyg i buren (;
_________________________________________________________

Sen har vi Inpulse, som är våran nyaste chilla, som nu bor tillsammans med Nella, han är snart 3 år gammal och är en super mysig liten pojke som jag håller på att lära känna. 
När jag först skaffade mig en chinchilla (två) så sa jag att jag absolut inte skulle ha en beige chinchilla, eftersom de ser lite små läskiga ut med röda ögon, men gissa vad? det fick jag ju äta upp för nu äger jag nämligen världens finaste beiga chilla ;)
här syns det väldigt tydligt att han har röda ögon men det är för att det är bixt, annars syns det inte så mkt ;) och så håller han på att fälla, där av hans märkliga pälsform på rumpan :)
_________________________________________________________
Nu till bur nr två, där jag har mina ögonstenar. Först ut min cooling, Jason, han är lite mer än ett år och är verkligen min älskling! han har varit på en utställning och kom tvåa och fick även special pris för dagens cooling, säger väl en hel del ;)
min tjocka lilla kängeru ! raring!
_________________________________________________________
Nu fram till minstingen, Tamlin, han är så mångsidig och härlig som man bara kan bli, i buren busar han och leker med sin bror och studsar som en annan studsboll! sen när man väl håller i honom så slappnar han av och blir som sin mamma och bara myser och tillochmed somnar. Han är ungefär 10 veckor! han skulle dessutom haft ett till syskon men som är tillsammans med pappa dumpe i himlen nu!
visst är han söt! :)
Där var allihopa! och alla är då helt suveräna! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ooh, dom är så fina :D

2011-07-06 @ 23:07:29
Postat av: Signe

det är de absolut! :)

2011-07-07 @ 06:32:13
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0