Varför ska man gnälla?

Ska väl inte behöva säga förlåt för att jag inte bloggar, det är ju upp till mig när jag vill blogga och inte, men jag säger ändå lite förlåt och skäller lite på mig själv eftersom att jag har en blogg av en anledning och det är ju för att få skriva av mig lite då och då och nu var det lite för länge sedan! men jag har haft fullt upp! åkte till Åfallet och hade det skönt och sov även kvar där, träffade även min pappa, det var ett tag sen och de som känner mig vet vilken relation jag har till honom så det tänker jag inte ta upp här nu!
sen så åkte jag hem för att vara hus/djurvakt hela helgen och amanda var rar och följde med mig hem och sov kvar sen har jag umgåts med min fina anna. Igår åkte vi (jag anna och sanna) in till stan och käkade resturang faktiskt! och jägarns så mätt jag vart! helt otroligt ;) men gott var det! :)
Idag jobbade jag för första gången och det gick riktigt bra faktiskt! jag gick tillsammans med Johanna så det kändes toppen! kör imorgon med sen är jag ledig på onsdag, hört rykten om att det ska bli himla fint väder då så det ser jag fram emot :)
Nä! börjar tidigt imorgon och är himla trött faktiskt så jag ska faktiskt sova nu!
BTW! köpte en kamera idag! och jag är riktigt nöjd så nu kan ja lova lite mer kvalitets bilder igen ist för cam bilder ;) haha!
trött och sliten men glad ändå!
som min fina lilla karin sa, vad ska man gnälla för? vad blir bättre av det? Tänk om alla kunde tänka så klokt som den fina lilla damen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0