dom var bara kids

Det blev att dra ut och dansa lite igår, blev dock inte så mkt dans om man jämför med vad det brukar bli, men kvällen var bra ändå!
var med anna på dagen, klippte henne, tonade mitt hår men blev inte mkt bättre! längtar till onsdag,
vi badade lite bubbelbad, skönt och avkopplande men sen ville jag sätta igång! kände mig taggad faktiskt och förkröket vart toppen, bra musik och balkong häng! trevligt måste jag säga! efter krogen blev det leons och vidare till åby för dundermys hos plutt! kom hem idag vid typ fyra, firade min lillebror som blev ett år äldre igår, av mig fick han en snygg t-shirt! sen klippte jag både mamma och mormor. bestämde att jag fia och linnea åker ner till paradiset på onsdag till torsdag, ska bli skönt att komma bort med mina tjejer!
men innan det väntar ett dubbelpass imorgon, lär vara lagom mör imorgon kväll.. som jag längtar! haha men men :) 
lite bilder kommer här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0