jag tänker på dig

idag vaknade jag skapligt, ringde jobbet och berättade att jag kommer kunna jobba i helgen! Kanon! pengar! det behöver jag! 
sen åkte jag och handlade, ikv blire tacos med jocke stefan och anna! treeeevligt! :) 
sen åkte jag och classe och lämna lite skit och nu sitter jag och nästan gråter över lycka för jag har hittat alla låtar som jag lyssnar på på spotify i vanliga fall på våran hårddisk?! ingen mer spotify som hackar och slutar spela osv! LYCKLIG! så laddar mobilen och dator med allt möjligt! ska städa lite nu och hoppas på att lillebror kommer hem snart så han kan diska all skit här hemma. morr....

aja, bjuder på mina bästa just nu! 
man måste dö några gånger innan man kan leva
shelley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0