2006-2011

Idag har det varit en dag med upp och nerförsbackar, jag har ändå fått träffat fina vänner. 
Lite Tobias på förmiddagen, fick provköra hans bil, väääldigt nöjd med det kan jag lova ;) synd att jag inte fick bild på det! sen kom min fina fia och även nannis förbi och vi käkade och pratade och planerade som bara vi kan! det vart då kanoners! nu sitter jag och ser film med lillebror och ska ställa mig och diska snart. 
just det! fick ju hem lite kläder idag från HM, är nog helt ok nöjd! ni får se imorgon!
Imorgon, ja vad händer imorgon, träffa anna när hon slutar och innan det får jag väl försöka hitta på något! jag borde fixa frimärkken och få iväg mina tackkort till alla söta människor som kom och firade min student! :)
nej! vilket tråkigt inlägg, kan bli så ibland! 
Ha det bra!
Btw, ni kan ju få lite gamla bilder ;)
2006
2007
2008
2009
2010
2011
haha ja något har det väl hänt antar jag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Lite sent missa att du skrev om mig i detta inlägg:) men du ska vara stolt över att du fick köra är inte många som får det! :D

2011-08-04 @ 01:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0