Mamma och dottermys!

planer ändras hit och dit och det slutade "tyvärr" hemma i soffan med min fina mamma! vi khar käkat sallad, dricker vin, lite onyttigt och har det bra, så jag klagar ändå inte:) 
jag har gjort och varit med om något jag aldrig jag skulle få uppleva idag! stort för mig, ni lär tänka, och? men så här, mamma klagade över sina naglar, så det slutade med att jag lackade dem i rött och satte på lite blommor, trodde ALDRIG att jag skulle få göra det, jägarns! men fint blev det! :) 
lite bilder kan ni få:)
Före
före
efter
efter
måste säga att jag blev nöjd! :)
kom igen katten det svänger ju!
ärligt talat är han nog den härligaste katten jag känner! han spinner när vi gör såhär? hm jo ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0