gammalt blir nytt!

fick det där lilla rycket som jag ville få med kläderna, så nu är två plagg som nya, och ett är på extreme makeover, men eftersom att jag inte har någon symaskin tar det sin lilla tid så idag hinner jag inte mer :)
får se om det blir imorgon eller nått kanske :) bäst att duscha och äta nått sen bege sig till jobbet :) 
men först ska ni självklart få se vad jag gjort! :)
ett par SVARTA jeans som blev shorts :) de ser lite gråa ut på bilden men kameran ville inte som jag ville :)
men aa så vart det, de är tajta, tror de blir bra iaf! skulle vilja fästa några nitar på eller nått, får se om jag hittar nått kul :)
min långa, förstora byxdress blev kort och lite mindre så nu trivs jag bra i den! dock måste jag sy lite mer på den, men den räknas ändå som färdig :)
nu, till den förstora tröjan, det fick helt enkelt bli en enarmad klänning, väldrigt kort dock så det får bli shorts under så klart :) men jag tror det kommer bli riktigt bra! :) har sytt lite väck på den så det blir lite roligare men än så länge har jag bara vikt in ena ärmen så det är det som ska göras här näst :)
det är skoj när man ser resultat! vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Sophie Connman Ek

Fint det blev :D

2011-07-15 @ 18:36:27
URL: http://soophiesophiie.blogg.se/
Postat av: Signe

tack stumpan :)

2011-07-15 @ 21:48:45
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0